ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
Γιατί να μας επιλέξετε;
Σε μας οι τελευταίες τεχνολογίες λογισμικού και υλικού και η καλύτερη υποστήριξη στις φορολογικές μηχανές για την άνετη και εύχρηστη λειτουργία τους από κάθε χρήστη και την μείωση του χρόνου καθυστέρησης έκδοσης των φορολογικών αποδεικτικών.
Φορολογική ταμειακή μηχανή EPIA mCR
-
Απλή και γρήγορη εγκατάσταση συσκευής και λογισμικού
-
Αξιόπιστη λειτουργία και στις πιο δύσκολες συνθήκες
-
Με δυνατότητα σύνδεσης με τη ΓΓΠΣ και αυτόματο συγχρονισμό
Φορολογική ταμειακή μηχανή ELEPHANT
-
60 τμήματα και 20 κατηγορίες με κωδικό και περιγραφή
-
Καταχώρηση και διαχείριση 20.000 ειδών με κωδικό Barcode,περιγραφή, 2 τιμές πώλησης και Alarm ελάχιστης ποσότητας
-
Καταχώρηση και παρακολούθηση 300 πελατών (ή 150 Τραπεζιών)
-
10 Χειριστές με κωδικό πρόσβασης
-
1 Ethernet, 1 USB (Type B), 1 Serial RS 232
-
TCP, UDP, FTP, MCP (MAT Communication Protocol)
-
Barcode scanner, ζυγαριά, kitchen printer, εξωτερικό Display & keyboard, τραπεζικό τερματικό (i-bank PoS της ΕΤΕ) κ.λπ.
-
Λειτουργία ως Φορολογικός Εκτυπωτής μέσω των ειδικών libraries & DLL ή μέσω του δωρεάν διαθέσιμου SMP Συνεργασία με εμπορικές εφαρμογές και ERPs εγκατεστημένες σε περιβάλλον (OS) Windows ή Google Android & Apple iOS. Επικοινωνία και συνεργασία με τη mobile εφαρμογή «i-bank Pay Spot» για την εξυπηρέτηση της υπηρεσίας εξόφλησης λογαριασμών της Εθνικής Τράπεζας. Αυτόνομη λειτουργία επικοινωνίας και αποδοχής πληρωμών μέσω της mobile εφαρμογής «i-bank Pay 4 Business» της Εθνικής Τράπεζας Δυνατότητα σύνδεσης στην Cloud ψηφιακή πλατφόρμα «Link4all».
Η επιχείρηση μας συνεργάζεται με τις πιο έμπιστες και αξιόπιστες εταιρίες στο κλάδο των φορολογικών μηχανών με αποτέλεσμα την σωστή και απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση των ταμειακών μηχανών στην επιχείρηση σας
Η επιχείρηση μας συνεργάζεται με τις πιο έμπιστες και αξιόπιστες εταιρίες στο κλάδο των φορολογικών μηχανών με αποτέλεσμα την σωστή και απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση των ταμειακών μηχανών στην επιχείρηση σας
Κατά την επίσκεψη, ο τεχνικός κάνει μία πρώτη εκτίμηση βλάβης, χρόνου και κόστους επισκευής, ενημερώνει τον πελάτη και αρχίζει την επίλυση του προβλήματος.
Κατά την επίσκεψη, ο τεχνικός κάνει μία πρώτη εκτίμηση βλάβης, χρόνου και κόστους επισκευής, ενημερώνει τον πελάτη και αρχίζει την επίλυση του προβλήματος.